Opći uvjeti poslovanja

Članak 1. Opća napomena o terminologiji

Riječi i pojmovni sklopovi korišteni u ovim Općim uvjetima, iako u muškom rodu, odnose se jednako na oba spola (muški i ženski) i na oba broja (jedninu i množinu), bez obzira na to jesu li u muškom ili ženskom rodu ili u jednini ili množini.

Članak 2. Predmet i primjena uvjeta
Ovi Opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu: Uvjeti) primjenjuju se na tečajeve, radionice i druge obrazovne programe koje organizira AKADEMIJA, obrt za edukaciju, prevođenje i kreativni razvoj sa sjedištem na adresi Šetalište dr. Ivše Lebovića 28, 43000 Bjelovar (u daljnjem tekstu: Škola). U svrhu transparentnosti ovim Uvjetima definiraju se prava i obveze Polaznika i Škole. Upisom na tečaj polaznik potvrđuje da je upoznat s ovim Uvjetima, da ih razumije i prihvaća kao obvezujuće. (članak 295. Zakona o obveznim odnosima).

Članak 3: Način komunikacije
Sva se komunikacija sa Školom može odvijati:
– osobno na adresi Škole: Šetalište dr. Ivše Lebovića 28, 43000 Bjelovar
– pisanim putem na adresu Škole: AKADEMIJA, obrt za edukaciju, prevođenje i kreativni razvoj Šetalište dr. Ivše Lebovića 28, 43000 Bjelovar
– elektroničkom poštom na adresu: info@akademija.com.hr
– telefonom na broj: +385 95 751 54 59

Članak 4. Prijava i upis na tečaj
Polaznici se mogu prijaviti na tečaj telefonom, e-mailom ili osobno u prostorijama Škole.
Prijavom na tečaj Polaznik rezervira svoje mjesto na tečaju. Nakon prijave, Polaznik će e-mailom dobiti od Škole službenu Ponudu s Općim uvjetima poslovanja. Sastavni dio Općih uvjeta je i Kućni red te Politika privatnosti i zaštita osobnih podataka. Ukoliko Polaznik prihvaća Ponudu i slaže se s Uvjetima, to potvrđuje uplatnom punog iznosa cijene tečaja na žiro-račun Škole naveden u Ponudi. Nakon izvršene uplate smatra se da je između Škole i Polaznika sklopljen Ugovor (članak 252. Zakona o obveznim odnosima).
 

Članak 5. Raskid Ugovora u roku od 14 dana
Polaznik ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 dana od dana njegova sklapanja (članak 79. Zakona o zaštiti potrošača). Rok počinje teći od dana kada je Polaznik uplatio cjelokupni iznos cijene tečaja naveden u Ponudi.
Za ostvarivanje ovog prava, Polaznik može koristiti Standardni informacijski obrasac za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan u prostorijama Škole i na web stranici Škole ovdje. Obrazac je sastavni dio Ponude i Općih uvjeta poslovanja. Škola će bez odgode pisanim putem (e-mail) potvrditi primitak izjave.

Članak 6. Naknadni upis
Ukoliko je grupa već krenula s radom, naknadni upis moguć je samo ako polaznik nije propustio više od četiri školska sata. U tom slučaju cijena tečaja ne umanjuje se za propuštene sate. Polaznik je dužan samostalno nadoknaditi propušteno gradivo.

 
Članak 7. Cijene
Cijene tečajeva, radionica i ostalih obrazovnih programa koje nudi Škola određene su Cjenikom za tekuću kalendarsku godinu. Cjenik je objavljen na oglasnoj ploči Škole, na web stranici Škole ovdje te u službenoj Ponudi koju Polaznik primi nakon prijave. Sve cijene izražene su u službenoj valuti Republike Hrvatske – euro (€). Budući da Škola nije u sustavu PDV, sve su cijene izražene bez PDV.

Članak 8. Udžbenici i materijali
Polaznici su dužni nabaviti vlastite udžbenike i nastavni materijal potrebne za tečaj, osim ako nije drugačije naznačeno. Trošak nabave udžbenika i materijala nije uključen u cijenu tečaja i snosi ga Polaznik samostalno. Škola će Polaznicima dostaviti popis obveznih materijala najkasnije prilikom slanja službene Ponude.

Članak 9. Način plaćanja
Kao potvrdu upisa na tečaj, Polaznik je dužan najkasnije 14 dana prije početka tečaja (uključujući subotu i nedjelju)  uplatiti puni iznos cijene tečaja na žiro račun Škole naveden u Ponudi. Uplate se vrše isključivo tranksacijskim putem (direktna uplata na žiro račun Škole putem opće uplatnice ili online bankarstva). Plaćanje gotovinom u Školi, plaćanje karticama i plaćanje na rate nije moguće.

Članak 10. Povrat uplaćenog iznosa
Polaznik ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 dana od dana sklapanja Ugovora. Za povrat uplaćenog iznosa dužan je predati Školi vlastoručno potpisan obrazac Zahtjev za povrat uplaćenih sredstava. Obrazac je dostupan u prostorijama Škole i na web stranici ovdje. Škola će izvršiti povrat uplaćenog iznosa na IBAN koji Polaznik navede u Zahtjevu, najkasnije 10 radnih dana od primitka zahtjeva. U slučaju svojevoljnog odustajanja Polaznika od tečaja nakon što tečaj počne, Škola zadržava puni iznos uplaćene cijene tečaja.

Članak 11. Odustajanje iz izvanrednih okolnosti
U slučaju izvanrednih okolnosti koje polaznik nije mogao predvidjeti u trenutku sklapanja Ugovora (npr. ozbiljna bolest, preseljenje, druge opravdane okolnosti), polaznik može zatražiti odustajanje od tečaja i nakon što tečaj počne i zatražiti povrat dijela uplaćenog iznosa. Polaznik je dužan dostaviti relevantnu dokumentaciju koja potvrđuje nastanak izvanredne okolnosti. Škola će razmotriti zahtjev i izvršiti povrat iznosa umanjenog za već odslušane sate tečaja.

Članak 12. Otkazivanje tečaja od strane Škole
Škola zadržava pravo otkazati ili odgoditi početak tečaja u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih polaznika, bolesti predavača, iz tehničkih ili organizacijskih razloga te drugih nepredviđenih okolnosti na koje Škola ne može utjecati (viša sila).
U slučaju otkazivanja tečaja prije njegova početka, Škola će polazniku izvršiti
povrat 100% uplaćenog iznosa najkasnije u roku od 10 radnih dana od otkazivanja.

Članak 13. Odgovornost polaznika
Polaznik je dužan redovito i pravovremeno dolaziti na nastavu, poštovati kućni red i upute predavača. Česti izostanci ili kašnjenja ne obvezuju Školu na nadoknadu propuštenih sati. Polaznik snosi odgovornost za vlastitu sigurnost tijekom održavanja nastave, uključujući korištenje opreme i materijala. Polaznik je dužan unaprijed obavijestiti Školu o zdravstvenim ili drugim okolnostima koje bi mogle utjecati na njegovo sigurno i kvalitetno sudjelovanje u nastavi, kao i na sudjelovanje ostalih polaznika.

Članak 14. Odgovornost Škole
Škola se obvezuje osigurati kvalificirane predavače i kvalitetan nastavni materijal te održavati prostor i opremu u ispravnom stanju. Škola ne snosi odgovornost za izgubljene, oštećene ili otuđene osobne predmete Polaznika tijekom boravka u prostorijama Škole. Škola poduzima sve razumne mjere kako bi osigurala sigurnost tijekom nastave, no neće snositi odgovornost za ozljede nastale zbog nepoštivanja uputa predavača ili pravila sigurnosti.

Članak 15. Završne odredbe
Eventualne nesuglasice Polaznik i Škola nastojat će riješiti mirnim putem, a ako to nije moguće ugovaraju nadležnost suda u Bjelovaru.
 

Kućni red

1. Dolazak na nastavu
Polaznici su dužni redovito i pravovremeno dolaziti na nastavu. U slučaju kašnjenja ili izostanka, Polaznik je dužan prethodno obavijestiti Školu.

2. Upotreba opreme i prostora
Polaznici su dužni pažljivo koristiti školsku opremu i materijale u skladu s uputama predavača. Polaznik snosi odgovornost za štetu nastalu nepravilnom uporabom ili nemarom.

3. Elektronički uređaji
Mobiteli i drugi uređaji moraju biti isključeni ili na tihom režimu tijekom nastave, osim ako nisu potrebni za nastavne aktivnosti.

4. Fotografiranje i snimanje tijekom nastave
Fotografiranje i snimanje drugih polaznika ili nastavnog procesa nije dozvoljeno, osim uz izričitu dozvolu Škole ili samih polaznika. Polaznici smiju fotografirati sve nastavne materijale koji se koriste tijekom nastave (ploča, plakati, kartice, igre i slični materijali) i korisiti ih isključivo za vlastito učenje.

5. Zdravlje i higijena
Polaznici su obvezni održavati osobnu higijenu i poštivati higijenske standarde u zajedničkim prostorima.

6. Pristojno ponašanje
Polaznici su dužni ophoditi se s poštovanjem prema predavačima, osoblju i drugim polaznicima tijekom nastave i boravka u prostorijama Škole. Nepristojno, agresivno ili omalovažavajuće ponašanje neće se tolerirati te može rezultirati udaljavanjem s nastave ili isključenjem s tečaja.

7. Grupna komunikacija Polaznika
Polaznici mogu, po vlastitom dogovoru, pokrenuti grupu na aplikacijama za razmjenu poruka (npr. WhatsApp, Viber) radi brže razmjene informacija vezanih uz tečaj. Sudjelovanje u takvim grupama u potpunosti je dobrovoljno. Škola ne upravlja niti nadzire sadržaj takvih grupa, niti obrađuje osobne podatke koji se u njima razmjenjuju. Polaznici su samostalno odgovorni za poštivanje pravila privatnosti, zaštitu vlastitih osobnih podataka te zaštitu osobnih podataka drugih sudionika u grupi. Preporučujemo da polaznici budu oprezni pri dijeljenju osobnih i osjetljivih podataka u takvim neformalnim komunikacijskim kanalima.

8. Zabranjeno je:
– unositi alkohol, droge ili opasne predmete u prostor Škole
– pušenje unutar zgrade i ispred ulaza u zgradu Škole
– naslanjati bicikle na fasadu zgrade ili ih parkirati u hodniku zgrade Škole

9. Kršenje Kućnog reda
Kućni red sastavni je dio Općih uvjeta poslovanja. Prihvaćanjem Općih uvjeta, Polaznik se obvezuje poštivati Kućni red. Kršenje Kućnog reda može rezultirati udaljavanjem s nastave ili isključenjem s tečaja bez povrata uplaćenog iznosa.

Politika privatnosti i zaštita osobnih podataka

Uvažavajući temeljna ljudska prava, poput prava na zaštitu osobnih podataka i prava na privatnost, te u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR), ovim dokumentom pružamo informacije o prikupljanju, obradi, pohrani i zaštiti osobnih podataka Polaznika, kao i o njihovim pravima u vezi s obradom tih podataka.

1. PODACI O VODITELJU OBRADE PODATAKA
AKDEMIJA, obrt za edukaciju, prevođenje i kreativni razvoj, vl. Valentina Purković
Šetalište dr. Ivše Lebovića 28, 43000 Bjelovar
E-mail: info@akademija.com.hr, telefon: + 385 95 751 54 59.
Voditeljica obrade podataka: Valentina Purković, prof.

2. VRSTA OSOBNIH PODATAKA KOJE PRIKUPLJAMO I SVRHA OBRAĐIVANJA
Škola prikuplja sljedeće osobne podatke Polaznika:
– Ime i prezime sa svrhom upisa na tečaj i izdavanja računa
– Poštanska adresa sa svrhom upisa na tečaj i izdavanja računa
– E-mail adresa u svrhu komunikacije i odgovaranja na upite
– Telefonski broj u svrhu komunikacije i odgovaranja na upite
– Broj bankovnog računa isključivo u svrhu povrata uplaćenog iznosa školarine

3. ROK ČUVANJA OSOBNIH PODATAKA
Vaše osobne podatke čuvamo samo onoliko dugo koliko je potrebno za ispunjenje svrhe radi koje se osobni podaci obrađuju ili dok ne povučete svoju privolu. Nakon isteka tog razdoblja, podaci će biti trajno izbrisani.

4. TEHNIČKE I ORGANIZACIJSKE MJERE ZA ZAŠTITU OSOBNIH PODATAKA
Škola poduzima odgovarajuće mjere kako bi osigurala zaštitu osobnih podataka Polaznika od neovlaštenog pristupa, izmjena ili otkrivanja. Pristup osobnim podacima ima isključivo Voditelj obrade podataka. Osobni podaci Polaznika ne dijele se trećim stranama niti se koriste u marketinške i promotivne svrhe.

5. VAŠA PRAVA
Vaša prava u vezi obrade osobnih podataka su:

5.1. Pravo na pristup osobnim informacijama
Imate pravo na pristup svojim osobnim podacima i možete detaljne informacije osobito o svrsi, o vrsti i razdoblju obrade podataka.

5.2. Pravo na ispravak osobnih podataka
Imate pravo zatražiti ispravljanje ili dopunjavanje osobnih podataka ako Vaši podaci nisu točni i potpuni.

5.3. Pravo na brisanje osobnih podataka
Imate pravo tražiti brisanje osobnih podataka. U tu svrhu koristite obrazac Zahtjev za brisanjem osobnih podataka. Obrazac možete dobiti u prostorijama Škole ili na web stranici ovdje.

5.4. Pravo na ograničavanje obrade osobnih podataka
Imate pravo na ograničavanje obrade osobnih podataka
-ako osporavate njihovu točnost
– ako je obrada nezakonita, a protivite se brisanju podataka
– ako nam podaci nisu više potrebni
– ako ste uložili prigovor na obradu Vaših osobnih podataka

5.5. Pravo na prenosivost podataka
Imate pravo dobiti svoje osobne podatke koje ste nam dali u obliku koji se može lako koristiti na računalu ili prenijeti drugoj organizaciji. Ovo pravo možete iskoristiti ako ste nam dali podatke na temelju privole ili ugovora, i ako se podaci obrađuju automatski putem računala ili softvera.

5.6. Pravo na povlačenje privole za obradu osobnih podataka
Imate pravo povući privolu za obradu osobnih podataka. U tu svrhu koristite obrazac Zahtjev za povlačenje privole za obradu osobnih podataka. Obrazac možete dobiti u prostorijama škole ili na web stranici ovdje. Obrada osobnih podataka koja se temeljila na privoli prije povlačenja iste smatra se zakonitom.

5.7. Pravo na prigovor
Ukoliko smatrate da smo obradom Vaših osobnih podataka prekršili važeće propise koji se odnose na zaštitu osobnih podataka, molimo da se obratite našem Voditelju za obradu osobnih podataka kako bismo razjasnili sporna pitanja. Osim toga, imate pravo podnijeti pritužbu  Agenciji za zaštitu osobnih podataka kao nadležnom nadzornom tijelu za područje zaštite osobnih podataka.

Agencija za zaštitu osobnih podataka
Ulica Metela Ožegovića 16
10 000 Zagreb (HR)
e-mail: azop@azop.hr
Tel. 00385 (0)1 4609-000
Fax. 00385 (0)1 4609-099
Web: www.azop.hr

Službeni obrazac AZOP-a za podnošenje prigovora možete dobiti u prostorijama Škole ili na web stranici ovdje.

5.7. Adresa za slanje zahtjeva
Ostvarenje navedenih prava možete zatražiti slanjem zahtjeva e-mailom na adresu info@akademija.com.hr ili zemaljskom poštom na adresu Škole AKADEMIJA, obrt za edukaciju, prevođenje i kreativni razvoj, Šetalište dr. Ivše Lebovića 28, 43000 Bjelovar.
Voditelj obrade dužan je riješiti zahtjev najkasnije u roku od mjesec dana od dana zaprimanja urednog zahtjeva. U slučaju dvojbe, a prije nego što se udovolji zahtjevu, Škola može zatražiti dodatne informacije radi provjere Vašeg identiteta, a čime štitimo Vaša prava i privatnost.

6. SLUŽBENI KONTAKT AZOP
Za dodatne informacije o zaštiti osobnih podataka kao i predloške, možete posjetiti službenu stranicu Agencije za zaštitu osobnih podataka.

7. PROMJENE POLITIKE PRIVATNOSTI
Politiku privatnosti redovito ažuriramo kako bi ista bila točna te zadržavamo pravo promjene sadržaja iste ako smatramo da je to nužno. O svim izmjenama i dopunama bit ćete pravovremeno informirani putem naše internetske stranice u skladu s načelom transparentnosti.